Primære faneblade

  • Jan Kjær (f. 1971), Merlin P. Mann: Taynikma. Bog 3, Soltårnet
    Den unge soldat Monto forsøger at finde sin onkel, der er forsvundet under mystiske omstændigheder. Han risikerer både sin families ry - og sit eget liv. Og hjælpen kommer fra en helt uventet kant!

  • Jan Kjær (f. 1971), Merlin P. Mann: Taynikma. Bog 10, Den sidste kamp
    Endelig har Koto, Monto, Artan og Sarina nået Fyrstindens fæstning, men intet er som de havde troet. Hvem er ven? Hvem er fjende? Og hvem skal kæmpe den sidste kamp?

  • Jan Kjær (f. 1971), Merlin P. Mann: Taynikma. Bog 1, Mestertyven
    En fantasyfortælling om den 14-årige dreng Koto der tager ind til byen Klanaka for at sælge familiens arvestykke, fordi de virkelig trænger til pengene. Men i Klanaka holder en mystisk person øje med ham

  • Jan Kjær (f. 1971), Merlin P. Mann: Taynikma. Bog 11-Bog 12, Skyggebæsterne : Teneborea
    Tegneserie. I Tayklanien håber alle på snarlig fred, men da drengen Simo fortæller om vilde bæsters angreb, må Monto, Koto, Sarina og Artan igen ud på grumme eventyr

  • Jan Kjær (f. 1971): Flint
    Tegneserie (net):

    Flint

    Tegneserie. Drengen Flint laver gaver til sin ven Dako - som er en kæmpe statue. Hans ven Ask griner af ham, men da en flok orker overfalder de to drenge, begynder jorden at ryste og hvem kommer drengene til undsætning?

  • Jan Kjær (f. 1971): Niko
    Tegneserie (net):

    Niko

  • Jan Kjær (f. 1971), Merlin P. Mann: Taynikma. Bog 5, Den Hemmelige Arena
    Klanerne har levet splittet og i skjul i snart hundrede år, men nu er Mester Gekko overbevist om, at tiden er inde til at møde Kaptajn Henzel og Fyrstinden i kamp. Og der et kun en måde at løse det på i Den Hemmelige Arena

  • Jan Kjær (f. 1971), Merlin P. Mann: Taynikma. Bog 7, Henzels fælde
    Koto er på vej i en fælde, og Monto må redde ham. Sammen med Artan og Sarina skal han gennem den farlige Nomerskov. Men forude venter noget endnu farligere!

  • Jan Kjær (f. 1971), Merlin P. Mann: Taynikma. Bog 4, De Glemte Katakomber
    Artan vil meget gerne være Førstelærling, men så skal han først vinde Krystaldysten. Snart opdager Artan dog, at der er meget mere på spil end bare Krystaldysten. Han støder nemlig på De Glemte Katakomber, hvor ukendte farer ligger og lurer

  • Jan Kjær (f. 1971), Merlin P. Mann: Taynikma. Bog 2, Rotterne
    Tegneserie (net):

    Taynikma. Bog 2, Rotterne

    Den unge tyv Koto har fået stjålet sit arvestykke - en værdifuld taynikma. Nu skal han forsøge at stjæle det tilbage fra tyvebanden "Rotterne"

  • Jan Kjær (f. 1971): Taynikma. Bog 15-Bog 16, Artans valg : Skyggekongen
    . Artan er mod sin vilje blevet general, og nu ligger Tayklaniens skæbne pludselig i hans hænder. Monto og Sarina er fanget i et uovervindeligt mørke, mens Koto er på vej mod Skyggekongens slot, hvor en grusom sandhed venter. Alle vil de snart stå overfor det sværeste valg i deres liv

  • Jan Kjær (f. 1971), Merlin P. Mann: Taynikma. Bog 6, Klanernes kamp
    Klanerne gør klar til finalen, mens Mester Gekko udtænker nye planer. Men en uhyggelig trussel nærmer sig. Snart skal klanerne kæmpe for mere end sejren - de skal kæmpe for livet