Primære faneblade

  • Søren Bechmann, Pernille Hirshals: Gør kunden god igen : om at arbejde strategisk og praktisk med utilfredse kunder

  • Preben Lund (f. 1955-02-20), Kirsten Stubbe-Teglbjærg: Vejen til vrede : vanvidskørsel, vejvrede og kort lunte på fire hjul

  • Stephen M. R. Covey: Speed of trust : den afgørende forskel

  • Kai Flor: Eventyret om Julemærket
    Af Kai Flor (2020)

  • Petter Stordalen: Apollo-metoden : syv greb, der virker, når det virkelig gælder

  • Lise Lotte Wolff, Maria Friis Larsen: Leder, superhelt eller menneske : selvledelse viser vejen

  • Tim Frank Andersen: 10 digitale strategier

  • Anne Katrine Lund (f. 1970), Helle Petersen (f. 1971-04-20): Slå til! : den effektive rådgivers DNA

  • Peter Svarre: Den perfekte storm
    Af Peter Svarre (2012)

  • Søren Bechmann: Service er marketing : stærke brands skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    Af Søren Bechmann (2012)

  • Helle Hedegaard Hein: Primadonnaledelse : når arbejdet er et kald

  • Anders Drejer, Helene Tølbøll Djursø: Frugtbare partnerskaber : samarbejde mellem privat og offentligt