Primære faneblade

  • Peter Svarre: Den perfekte storm
    Af Peter Svarre (2012)

  • Søren Bechmann: Service er marketing : stærke brands skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    Af Søren Bechmann (2012)

  • : Følelser i ledelse
    (2012)

  • Peter Haisler, Anders Holbech: CSR-ledelse

  • Einar O. Scholte, Poul Breil-Hansen: Relationer skaber resultater : leverandørudvikling i en global verden

  • Stephen Bruyant-Langer: Din næste karriere : headhunterens guide til livslang succes

  • Pernille Schnoor, Ole Schmidt Pedersen: Brand commitment : hvorfor investere i dit brand?

  • Frans Grandjean: Situationsbestemt kommunikation
    Af Frans Grandjean (2012)

  • Hans P. Steenfos, Jørgen Taagholt: Grønlands teknologihistorie

  • Gary Hamel: Hvad tæller nu? : om at fremtidssikre sin virksomhed og andre gode råd fra en af verdens førende management-tænkere
    Af Gary Hamel (2012)

  • Stephen Bungay: Handlingens kunst : strategisk handling gennem selvledelse
    Af Stephen Bungay (2012)

  • Kristian Bjørn Hansen: Breve fra Anders : en fortælling om danske sømænd i krig 1939-1945