Primære faneblade

  • Søren Bechmann, Pernille Hirshals: Gør kunden god igen : om at arbejde strategisk og praktisk med utilfredse kunder

  • Jancis Robinson: Vinekspert på 24 timer : af en af verdens førende vineksperter : rød, hvid, rosé, bobler, myter om vin, vinglas, skruelåg vs. korkprop, dekantere, vinsmagning
    Af Jancis Robinson (2018)

  • Palle Petersen (f. 1943): 50 år i jernet : rapport fra en arbejdsplads

  • Jens Christensen (f. 1947): Forretningshistorien : fra selvforsyning til globalisering

  • : Følelser i ledelse
    (2012)

  • Lars Kolind, Jacob Bøtter: Unboss : unboss organisationen, unboss virksomheden, unboss arbejdet : kapitel 4, 7 og 10
    Materialesamling:

    Unboss

  • Magnus J. Brammer: Narrativ ledelsespraksis

  • Thomas Erikson (f. 1965): Omgivet af dårlige chefer : derfor er godt lederskab sjældent

  • Bo Nygaard Larsen: Gin : sagen & smagen

  • Sanne Dollerup, Jannie Ilum Gade: Emotionelle kundetyper : lommebogen

  • : Tæller vi det der tæller? : målstyring og standardisering i arbejdslivet
    (2020)

  • André Spange Nabulsi: Cider & frugtvin : en håndbog i mikrobrygning