Primære faneblade

  • Malene Bjerre: Mød din kunde : guide til effektiv kommunikation
    Af Malene Bjerre (2011)

  • Anne Katrine Lund (f. 1970): Lad gå videre : bedre strategisk lederkommunikation

  • Henrik Ørholst: Markedsføring næsten uden budget
    Af Henrik Ørholst (2011)

  • Yvonne Schantz: Og husk lige at sige undskyld : krisekommunikation i praksis
    Af Yvonne Schantz (2011)

  • Jesper Højberg Christensen: Når forretningen kommunikerer : topledelsens nye strategier

  • Søren Marquardt Frederiksen: Skriv så du bliver læst : journalistik for kommunikationsfolk

  • Tom Nervil: Planlæg kommunikationen
    Af Tom Nervil (2011)

  • : Fortælling i virksomhedens tjeneste : corporate storytelling som kommunikationsredskab
    (2011)

  • Erik Harr: Medielobbyisme : kunsten at sætte en dagsorden
    Af Erik Harr (2011)

  • Anna Ebbesen, Astrid Haug: Lyt til elefanterne : digital kommunikation i praksis

  • Frans Grandjean, Ann Randrup: Værdikommunikation : ledelse af værdiprocesser i praksis

  • Kirsten Dinesen: Forbrugeren i førersædet : kommunikation og ledelse efter web 2.0 i the pull society
    Af Kirsten Dinesen (2011)