Primære faneblade

  • Frans Grandjean: Situationsbestemt kommunikation
    Af Frans Grandjean (2012)

  • Anita Dalsgaard: Markedsføring er kærlighed : din guide til succes med online markedsføring
    Af Anita Dalsgaard (2021)

  • Frans Grandjean, Ann Randrup: Værdikommunikation : ledelse af værdiprocesser i praksis

  • René Hjetting: Sådan får du omtale med PR & sociale medier
    Af René Hjetting (2020)

  • Kirsten Dinesen: Forbrugeren i førersædet : kommunikation og ledelse efter web 2.0 i the pull society
    Af Kirsten Dinesen (2011)

  • Vibeke Thøis Madsen: Intranet - sådan! : inspiration og værktøj til de ansvarlige

  • Mikkel Toxvig: Farvel til business bullshit : et opgør med klichéer, platheder og oppustet sprog
    Af Mikkel Toxvig (2022)

  • Ulla Gjedde Palmgren: Håndbog i høflighed

  • Søren Marquardt Frederiksen: Skriv så du bliver læst : journalistik for kommunikationsfolk

  • Rikke Damgaard (f. 1977): Giv ordet til medarbejderne : Employee advocacy 2.0

  • Peter Svarre: Den perfekte storm
    Af Peter Svarre (2012)

  • Klaus Kjøller: Image : effektive råd til virksomheden om sprog og kommunikation
    Af Klaus Kjøller (2017)