Primære faneblade

  • J. Christian Andersen: Naked marketing : en rejse til fremtidens markedsføring

  • Søren Bechmann, Pernille Hirshals: Gør kunden god igen : om at arbejde strategisk og praktisk med utilfredse kunder

  • J. Christian Andersen: Anbefalet : bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

  • Jacob Johansen (f. 1968-12-26): Fra kunde til bruger : overvind den vigtigste udfordring i business

  • René Hjetting: Opbyg dit publikum : tiltræk de kunder, du gerne vil have, og styrk deres tillid, så de køber af dig igen og igen
    Af René Hjetting (2020)

  • Clayton M. Christensen: Jobs-to-be-done : historien om innovation og kundevalg

  • Mogens Bjerre, Lars Dessau, Christian Sørensen (f. 1976-03-04): Kundeheltene : sådan slår du konkurrenterne på kundetilfredshed

  • Katja Andersen (f. 1974-12-18): Mindful customer experience

  • Tomas Lykke: Vil du anbefale os? : kundeloyalitet i praksis
    Af Tomas Lykke (2014)