Primære faneblade

  • Dorthe Klyvø, Hanne Wick: Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder

  • Pernille Schnoor, Ole Schmidt Pedersen: Brand commitment : hvorfor investere i dit brand?

  • Martin Lindstrøm: Small data : de små spor der afslører store trends

  • Anita Dalsgaard: Markedsføring er kærlighed : din guide til succes med online markedsføring
    Af Anita Dalsgaard (2021)

  • René Hjetting: Sådan får du omtale med PR & sociale medier
    Af René Hjetting (2020)

  • Kirsten Dinesen: Forbrugeren i førersædet : kommunikation og ledelse efter web 2.0 i the pull society
    Af Kirsten Dinesen (2011)

  • René Hjetting: Opbyg dit publikum : tiltræk de kunder, du gerne vil have, og styrk deres tillid, så de køber af dig igen og igen
    Af René Hjetting (2020)

  • Martin Lindstrøm: Brandwashed : hvordan virksomheder manipulerer vores tanker og overtaler os til at købe

  • Anine Thomsen: Duk-op-shops : pop up, midlertidige, mobile forretningskoncepter : bog-magasin. Vol 3, Markedsføring og forretningsudvikling med duk op shops
    Af Anine Thomsen (2019)

  • Anine Thomsen: Duk-op-shops : pop up, midlertidige, mobile forretningskoncepter : bog-magasin. Vol 2.1, Dem der gør det muligt
    Af Anine Thomsen (2017)

  • Martin Jagd Graeser, Rasmus Frølund Thomsen: Transparens og kontroltab : om forretningsudvikling, giganter og ledelse i en digital tid

  • Rikke Damgaard (f. 1977): Giv ordet til medarbejderne : Employee advocacy 2.0