Primære faneblade

  • J. Christian Andersen: Naked marketing : en rejse til fremtidens markedsføring

  • Søren Bechmann: Service er marketing : stærke brands skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    Af Søren Bechmann (2012)

  • Per Mollerup: Brandbook : branding, følelser, fornuft
    Af Per Mollerup (2011)

  • Jens Martin Skibsted, Rasmus Bech Hansen: Tilbage til virkeligheden : sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt

  • J. Christian Andersen: Anbefalet : bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

  • Naomi Klein: No logo : mærkerne, magten, modstanden
    Af Naomi Klein (2014)

  • Martin Jagd Graeser, Rasmus Frølund Thomsen: Transparens og kontroltab : om forretningsudvikling, giganter og ledelse i en digital tid

  • Rikke Damgaard (f. 1977): Giv ordet til medarbejderne : Employee advocacy 2.0

  • Tomas Lykke Nielsen: Tag ansvar for kunden - og invester i din bundlinje!

  • Pernille Schnoor, Ole Schmidt Pedersen: Brand commitment : hvorfor investere i dit brand?

  • Kirsten Dinesen: Forbrugeren i førersædet : kommunikation og ledelse efter web 2.0 i the pull society
    Af Kirsten Dinesen (2011)