Primære faneblade

  • : Direct marketing
    (2008)

  • J. Christian Andersen: Naked marketing : en rejse til fremtidens markedsføring

  • Claus Buhl (f. 1957-11-17): Det lærende brand : idérig branding til idésultne forbrugere

  • Søren Bechmann: Service er marketing : stærke brands skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    Af Søren Bechmann (2012)

  • Per Mollerup: Brandbook : branding, følelser, fornuft
    Af Per Mollerup (2011)

  • Louise Byg Kongsholm, Martin Frederiksen (f. 1965-07-23): Cross channel : fremtidens detailhandel - fuld integration eller pengene tilbage

  • Niels Frid-Nielsen: Cola som kult

  • Dorthe Klyvø, Hanne Wick: Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder

  • Pernille Schnoor, Ole Schmidt Pedersen: Brand commitment : hvorfor investere i dit brand?

  • Martin Lindstrøm: Small data : de små spor der afslører store trends

  • René Hjetting: Sådan får du omtale med PR & sociale medier
    Af René Hjetting (2020)

  • Anita Dalsgaard: Markedsføring er kærlighed : din guide til succes med online markedsføring
    Af Anita Dalsgaard (2021)