Primære faneblade

  • Louise Byg Kongsholm, Martin Frederiksen (f. 1965-07-23): Cross channel : fremtidens detailhandel - fuld integration eller pengene tilbage

  • Niels Frid-Nielsen: Cola som kult

  • : Direct marketing
    (2008)

  • J. Christian Andersen: Naked marketing : en rejse til fremtidens markedsføring

  • Claus Buhl (f. 1957-11-17): Det lærende brand : idérig branding til idésultne forbrugere

  • Søren Bechmann: Service er marketing : stærke brands skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    Af Søren Bechmann (2012)

  • Per Mollerup: Brandbook : branding, følelser, fornuft
    Af Per Mollerup (2011)

  • Anine Thomsen: Duk-op-shops : pop up, midlertidige, mobile forretningskoncepter : bog-magasin. Vol 2.1, Dem der gør det muligt
    Af Anine Thomsen (2017)

  • Anine Thomsen: Duk-op-shops : pop up, midlertidige, mobile forretningskoncepter : bog-magasin. Vol 3, Markedsføring og forretningsudvikling med duk op shops
    Af Anine Thomsen (2019)

  • Dorthe Klyvø, Hanne Wick: Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder

  • Jens Martin Skibsted, Rasmus Bech Hansen: Tilbage til virkeligheden : sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt

  • Martin Jagd Graeser, Rasmus Frølund Thomsen: Transparens og kontroltab : om forretningsudvikling, giganter og ledelse i en digital tid