Primære faneblade

  • : Direct marketing
    (2008)

  • J. Christian Andersen: Naked marketing : en rejse til fremtidens markedsføring

  • Claus Buhl (f. 1957-11-17): Det lærende brand : idérig branding til idésultne forbrugere

  • Søren Bechmann: Service er marketing : stærke brands skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    Af Søren Bechmann (2012)

  • Per Mollerup: Brandbook : branding, følelser, fornuft
    Af Per Mollerup (2011)

  • Jens Martin Skibsted, Rasmus Bech Hansen: Tilbage til virkeligheden : sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt

  • J. Christian Andersen: Anbefalet : bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

  • Naomi Klein: No logo : mærkerne, magten, modstanden
    Af Naomi Klein (2014)

  • Dorthe Klyvø, Hanne Wick: Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder

  • Pernille Schnoor, Ole Schmidt Pedersen: Brand commitment : hvorfor investere i dit brand?

  • Martin Lindstrøm: Small data : de små spor der afslører store trends

  • René Hjetting: Sådan får du omtale med PR & sociale medier
    Af René Hjetting (2020)