Primære faneblade

  • : Direct marketing
    (2008)

  • J. Christian Andersen: Naked marketing : en rejse til fremtidens markedsføring

  • Claus Buhl (f. 1957-11-17): Det lærende brand : idérig branding til idésultne forbrugere

  • Søren Bechmann: Service er marketing : stærke brands skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    Af Søren Bechmann (2012)

  • Per Mollerup: Brandbook : branding, følelser, fornuft
    Af Per Mollerup (2011)

  • Henrik Ørholst: Markedsføring næsten uden budget
    Af Henrik Ørholst (2011)

  • Af Anine Thomsen (2016)

  • Tomas Lykke Nielsen: Tag ansvar for kunden - og invester i din bundlinje!

  • Klaus Æ. Mogensen, Katrine K. Pedersen: Modkultur : fra undergrund til bundlinje

  • Kresten Schultz Jørgensen: Kommunikationsstrategi for fattigrøve : effektiv positionering uden dyr reklame

  • Af Anine Thomsen (2017)

  • Af Anine Thomsen (2019)