Primære faneblade

  • Søren Marquardt Frederiksen: Skriv så du bliver læst : journalistik for kommunikationsfolk

  • Klaus Kjøller: Image : effektive råd til virksomheden om sprog og kommunikation
    Af Klaus Kjøller (2017)

  • Astrid Haug: Lederens GPS til sociale medier
    Af Astrid Haug (2016)

  • Benedicte Madsen (f. 1943): Dialog og gensidig forståelse : om klar kommunikation i organisationer

  • Kresten Schultz Jørgensen: Virksomhedens omdømme : med PR-specialisten på arbejde

  • Mikkel Jørnvil Nielsen: Farvel til flokken : sæt selv kursen for din professionelle kommunikation

  • Lars Sandstrøm: Den meningsfulde virksomhed : nye perspektiver på kommuniktion og branding
    Af Lars Sandstrøm (2021)

  • Erik Harr: Medielobbyisme : kunsten at sætte en dagsorden
    Af Erik Harr (2011)

  • Ole Carsten Pedersen (f. 1951), Karen Lerstrup Pedersen: Mail på arbejde

  • Anna Ebbesen, Astrid Haug: Lyt til elefanterne : digital kommunikation i praksis

  • Kresten Schultz Jørgensen: Kommunikationsstrategi for fattigrøve : effektiv positionering uden dyr reklame

  • Jesper Højberg Christensen: Når forretningen kommunikerer : topledelsens nye strategier