Primære faneblade

  • Astrid Haug: Lederens GPS til sociale medier
    Af Astrid Haug (2016)

  • Klaus Kjøller: Image : effektive råd til virksomheden om sprog og kommunikation
    Af Klaus Kjøller (2017)

  • Benedicte Madsen (f. 1943): Dialog og gensidig forståelse : om klar kommunikation i organisationer

  • Jens Martin Skibsted, Rasmus Bech Hansen: Tilbage til virkeligheden : sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt

  • Tom Nervil: Planlæg kommunikationen
    Af Tom Nervil (2011)

  • : Fortælling i virksomhedens tjeneste : corporate storytelling som kommunikationsredskab
    (2011)

  • Lars Sandstrøm: Den meningsfulde virksomhed : nye perspektiver på kommuniktion og branding
    Af Lars Sandstrøm (2021)

  • Ole Carsten Pedersen (f. 1951), Karen Lerstrup Pedersen: Mail på arbejde

  • Anna Ebbesen, Astrid Haug: Lyt til elefanterne : digital kommunikation i praksis

  • Kresten Schultz Jørgensen: Virksomhedens omdømme : med PR-specialisten på arbejde

  • Mikkel Jørnvil Nielsen: Farvel til flokken : sæt selv kursen for din professionelle kommunikation

  • Karin M. Laljani, Lars Ludvigsen: Bæredygtig kommunikation