Primære faneblade

  • : Direct marketing
    (2008)

  • Claus Buhl (f. 1957-11-17): Det lærende brand : idérig branding til idésultne forbrugere

  • Søren Bechmann: Service er marketing : stærke brands skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
    Af Søren Bechmann (2012)

  • Per Mollerup: Brandbook : branding, følelser, fornuft
    Af Per Mollerup (2011)

  • Jens Martin Skibsted, Rasmus Bech Hansen: Tilbage til virkeligheden : sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt

  • J. Christian Andersen: Anbefalet : bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

  • Naomi Klein: No logo : mærkerne, magten, modstanden
    Af Naomi Klein (2014)

  • René Hjetting: Opbyg dit publikum : tiltræk de kunder, du gerne vil have, og styrk deres tillid, så de køber af dig igen og igen
    Af René Hjetting (2020)

  • Martin Lindstrøm: Brandwashed : hvordan virksomheder manipulerer vores tanker og overtaler os til at købe