Primære faneblade

  • Claus Buhl (f. 1957-11-17): Det lærende brand : idérig branding til idésultne forbrugere

  • Per Mollerup: Brandbook : branding, følelser, fornuft
    Af Per Mollerup (2011)

  • Pernille Schnoor, Ole Schmidt Pedersen: Brand commitment : hvorfor investere i dit brand?

  • Martin Lindstrøm: Small data : de små spor der afslører store trends

  • Jens Martin Skibsted, Rasmus Bech Hansen: Tilbage til virkeligheden : sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt

  • Maiken Ingvordsen: Original : personlig branding & synlighed

  • Klaus Æ. Mogensen, Katrine K. Pedersen: Modkultur : fra undergrund til bundlinje

  • Louise Byg Kongsholm, Martin Frederiksen (f. 1965-07-23): Cross channel : fremtidens detailhandel - fuld integration eller pengene tilbage

  • Martin Lindstrøm: Brandwashed : hvordan virksomheder manipulerer vores tanker og overtaler os til at købe