Tema / eReolens efterårskampagne 2022

I efteråret 2022 har eReolen lavet en ny videokampagne, der sætter ekstra fokus på lydbøger. 

Tre videoer - samme budskab

Kampagnen består af tre forskellige, korte videoer med den fælles tagline 'Lydbøger kan være svære at leve sig ud af'.

Video 1: En løber, der stopper uventet op, da der sker noget vildt i hans lydbog

Video 2: En vred billist, der viser sig at være vred over udviklingen i hans lydbog

Video 3: En fodboldfan, der springer jublende op - fordi der sker noget godt i hendes lydbog

Med kampagnen håber vi at kunne ramme bredt i befolkningen, og få gjort endnu flere danskere opmærksomme på bibliotekets digitale udlån.

Se og brug videoerne

Videoerne findes i tre formater: almindeligt bredformat, højformat (fx til Instagram stories) og kvadratisk format. 

Du finder videoerne ved at klikke her.

Videoerne må anvendes af alle danske biblioteker - på bibliotekernes hjemmesider, skærme og sociale medier i relation til markedsføring af eReolen. Vi henstiller til, at videoerne ikke ændres

 

I forlængelse af videoproduktionen har eReolen fået udarbejdet bannere, skærmgrafikker og plakater, som frit kan benyttes. Du finder dem ved at klikke her.

Hvis I har spørgsmål til kampagnen, kan I selvfølgelig altid skrive til os på natk@aarhus.dk