Kontakt eReolens support

Dit Support ID kan du finde på eReolens hjemmeside under "Min side" og "Rediger profil."
Angiv venligst hvilken en titel og forfatter, der er udfordringer med.

Tips til login:

På eReolen bruger du låneroplysninger fra dit lokale bibliotek til at logge ind. Hvis du har mistet din kode, kan du kontakte biblioteket i den kommune, du bor i. De kan hjælpe dig med at forny din pinkode eller oprette dig som ny bruger.

Hvis du bor i en anden kommune end det bibliotek, du vælger på listen, er det ikke muligt at logge ind. Er du i tvivl om, hvordan du er registreret, kan du kontakte dit lokale bibliotek.

F.eks. iOS 8.1.2, Windows 7 eller Android 4.4.4.
Du finder modelnummer under "Indstillinger" og "Generelt" og "Om" i iOS og under "Indstillinger" og "Om enhed" på Android.
Du finder versionsnummer på app'en ved at at klikke på de 3 streger øverst i venstre side. Nummeret står nederst i sidemenuen.