Primære faneblade

  • Anine Thomsen: Duk-op-shops : pop up, midlertidige, mobile forretningskoncepter : bog-magasin. Vol 2.1, Dem der gør det muligt
    Af Anine Thomsen (2017)

  • Anine Thomsen: Duk-op-shops : pop up, midlertidige, mobile forretningskoncepter : bog-magasin. Vol 3, Markedsføring og forretningsudvikling med duk op shops
    Af Anine Thomsen (2019)

  • Martin Jagd Graeser, Rasmus Frølund Thomsen: Transparens og kontroltab : om forretningsudvikling, giganter og ledelse i en digital tid

  • Rikke Damgaard (f. 1977): Giv ordet til medarbejderne : Employee advocacy 2.0

  • Jens Martin Skibsted, Rasmus Bech Hansen: Tilbage til virkeligheden : sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt

  • J. Christian Andersen: Anbefalet : bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

  • Naomi Klein: No logo : mærkerne, magten, modstanden
    Af Naomi Klein (2014)

  • Henrik Ørholst: Markedsføring næsten uden budget
    Af Henrik Ørholst (2011)

  • Anine Thomsen: Duk-op-shops : pop up, midlertidige, mobile forretningskoncepter : bog-magasin. Vol 1, Danske duk op shops i DK
    Af Anine Thomsen (2016)

  • Tomas Lykke Nielsen: Tag ansvar for kunden - og invester i din bundlinje!

  • Kresten Schultz Jørgensen: Kommunikationsstrategi for fattigrøve : effektiv positionering uden dyr reklame

  • Klaus Æ. Mogensen, Katrine K. Pedersen: Modkultur : fra undergrund til bundlinje