Primære faneblade

  • Dorthe Klyvø, Hanne Wick: Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder

  • Pernille Schnoor, Ole Schmidt Pedersen: Brand commitment : hvorfor investere i dit brand?

  • Martin Lindstrøm: Small data : de små spor der afslører store trends

  • René Hjetting: Sådan får du omtale med PR & sociale medier
    Af René Hjetting (2020)

  • Anita Dalsgaard: Markedsføring er kærlighed : din guide til succes med online markedsføring
    Af Anita Dalsgaard (2021)

  • Jens Martin Skibsted, Rasmus Bech Hansen: Tilbage til virkeligheden : sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt

  • Kirsten Dinesen: Forbrugeren i førersædet : kommunikation og ledelse efter web 2.0 i the pull society
    Af Kirsten Dinesen (2011)

  • Henrik Ørholst: Markedsføring næsten uden budget
    Af Henrik Ørholst (2011)

  • J. Christian Andersen: Anbefalet : bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

  • Anine Thomsen: Duk-op-shops : pop up, midlertidige, mobile forretningskoncepter : bog-magasin. Vol 1, Danske duk op shops i DK
    Af Anine Thomsen (2016)

  • Tomas Lykke Nielsen: Tag ansvar for kunden - og invester i din bundlinje!

  • Naomi Klein: No logo : mærkerne, magten, modstanden
    Af Naomi Klein (2014)