fodboldbane om aftenen set ovenfra

Tema / 15 store sportspersonligheder

Vi kender det sikkert alle sammen: Vi vil så gerne bevæge os mere og blive lidt sundere, men det kan være en stor udfordring at gå fra tanke til handling. Måske kan disse biografier om store personligheder fra sportens verden inspirere dig til at komme i gang?

 

Jeg kan være opfyldt af motivation det ene øjeblik for så at falde sammen som en klud, når det går op for mig, at løbeskoene er kommet helt ind bagerst i skabet.. Ja, undskyldninger er der nok af.

 

Men så er det godt, at verden er fuld af dybt inspirerende mennesker, der med deres baggrund i sportens verden virkelig formår at motivere mig. Hvis de ikke decideret kan få mig i løbeskoene, så kan et par timer i selskab med nogle af disse spændende mennesker dog få mig til at overveje, hvordan det lykkes mig at komme i løbeskoene næste gang.

 

Uanset om du har samme problemer eller ej, så und dig selv et nærmere bekendtskab med disse store personligheder. De har på hver sin måde bevæget os og sat deres præg på sportens verden, og de er bestemt et nærmere bekendtskab værd.

 

Rigtig god fornøjelse!