Tema / Vinderen af Brugernes favoritindlæsning 2019

I løbet af efteråret har I stemt på jeres favoritindlæsninger og blandt de nominerede var: 

 

Vinderen af Brugernes favoritindlæsning 2019 er nu fundet, og det blev Alt det lys vi ikke ser af Anthony Doerr, indlæst af Morten Rønnelund, som løb med sejren. 

 

 

Foruden at være indlæser er Morten Rønnelund Udviklingsredaktør for DR Distrikter, samt redaktionsleder og souschef på DR Fyn, hvor han bruger det meste af sin tid - faktisk mere end fuldtid, som han selv siger:

 

Folk spørger mig, hvorfor jeg bruger så meget tid på at indlæse lydbøger ved siden af mit fuldtidsarbejde – som i øvrigt er mere end fuldtid – og svaret er, at jeg kan simpelthen ikke lade være! Jeg har været radiovært i 20 år – de sidste 15 år i DR, så det der med at formidle ligger bare i blodet, som noget der er svært at give slip på – når først man er fanget af det, så skal det bare ud.

 

Morten Rønnelunds lyst og glæde ved at formidle har også resulteret i et stort bagkatalog af lydbogsindlæsninger, og du kan finde både Alt det lys vi ikke ser og flere andre af hans indlæsninger herunder.

 

/eReolens redaktion