Primære faneblade

  • Frans Grandjean: Situationsbestemt kommunikation
    Af Frans Grandjean (2012)

  • Frans Grandjean, Ann Randrup: Værdikommunikation : ledelse af værdiprocesser i praksis

  • René Hjetting: Sådan får du omtale med PR & sociale medier
    Af René Hjetting (2020)

  • Anita Dalsgaard: Markedsføring er kærlighed : din guide til succes med online markedsføring
    Af Anita Dalsgaard (2021)

  • Benedicte Madsen (f. 1943): Dialog og gensidig forståelse : om klar kommunikation i organisationer

  • Kirsten Dinesen: Forbrugeren i førersædet : kommunikation og ledelse efter web 2.0 i the pull society
    Af Kirsten Dinesen (2011)

  • Jens Martin Skibsted, Rasmus Bech Hansen: Tilbage til virkeligheden : sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt

  • Tom Nervil: Planlæg kommunikationen
    Af Tom Nervil (2011)

  • : Fortælling i virksomhedens tjeneste : corporate storytelling som kommunikationsredskab
    (2011)

  • Erik Harr: Medielobbyisme : kunsten at sætte en dagsorden
    Af Erik Harr (2011)

  • Lars Sandstrøm: Den meningsfulde virksomhed : nye perspektiver på kommuniktion og branding
    Af Lars Sandstrøm (2021)

  • Ole Carsten Pedersen (f. 1951), Karen Lerstrup Pedersen: Mail på arbejde